Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2429 maxgear

Wał napędowy 49-2429 MAXGEAR

49-2429 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2429
Wał napędowy 49-2429
49-2429
217.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 10.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
numery handlowe:

27-3393MG

numer części:

49-2429

dostawca:

MAXGEAR

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 28
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
Długość [mm] 538
Średnica 2 [mm] 85,3
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
nr EAN 5903364353056

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2429 MAXGEAR

PËúOî MITSUBISHI PAJERO II 538MM PR.

Wał napędowy 49-2429 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Wał napędowy 49-2429 producenta MAXGEAR

MITSUBISHI

MB620834, MN107601, MR276874, MR276870

numery OEM:
MITSUBISHI      MB620834
MITSUBISHI      MN107601
MITSUBISHI      MR 276874
MITSUBISHI      MR276870
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2429 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.