Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Suzuki LS LS 650 Savage (NP41B) (1986.01-2000.12) 31km » 49-2460 maxgear
wybrany samochód: 
Suzuki Ls Ls 650 Savage (np41b) (1986.01-2000.12) 31km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2460 MAXGEAR

49-2460 Wał napędowy MAXGEAR
255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3424MG

numer części:

49-2460

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]614
Wymiar gwintuM24x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.27
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]53
Długość 2 [mm]79
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]85
nr EAN5903364353360

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2460 MAXGEAR

PËúOî OPEL INSIGNIA A 2,0CDTI/TURBO LE/PR 614MM AUTOMAT
numery OEM:
OPEL      13228199
OPEL      22796269
OPEL      3 74 832
OPEL      3 74 930
OPEL      93169653
VAUXHALL      13228199
VAUXHALL      22796269
VAUXHALL      3 74 832
VAUXHALL      3 74 930
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2460 MAXGEAR w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.