Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2482 maxgear

Wał napędowy 49-2482 MAXGEAR

49-2482 Wał napędowy MAXGEAR
204.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3447MG

numer części:

49-2482

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Długość [mm] 515
otwór Ø [mm] 8,2
Wymiar gwintu 16x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 78
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 77,6
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 94
nr EAN 5903364353582

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2482 MAXGEAR

PËúOî SEAT IBIZA IV LE. 515MM RAPID/POLO/A1

Wał napędowy 49-2482 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Wał napędowy 49-2482 producenta MAXGEAR

SEAT

6R0407761, 6R0407761X

VOLKSWAGEN

6R0407761, 6R0407761X

SKODA

6R0407761, 6R0407761X

numery OEM:
SEAT      6R0 407 761
SEAT      6R0 407 761 X
SKODA      6R0 407 761
SKODA      6R0 407 761 X
VOLKSWAGEN      6R0 407 761
VOLKSWAGEN      6R0 407 761 X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2482 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.