Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Fiat STRADA pick-up (178_, 278_) 1.9 JTD (2003.04-???) 80km » 49-2555 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Strada Pick-up (178_, 278_) 1.9 Jtd (2003.04-???) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 49-2555 MAXGEAR

49-2555 Wał napędowy MAXGEAR
265.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3520MG

numer części:

49-2555

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Długość [mm]517
otwór Ø [mm]10,5
Wymiar gwintuM16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]59,4
Ilość otworów6
Ø rozmieszczenia otworów [mm]94
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]97,9
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]108
nr EAN5903364354312

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2555 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF VI/PASSAT LE CADDY III
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 LF
AUDI      1K0 407 763 JX
AUDI      2K0 407 271 E
AUDI      2K0 407 271 EX
AUDI      2K3 407 271 B
AUDI      2K3 407 271 BX
SEAT      1K0 407 271 LF
SEAT      1K0 407 763 JX
SEAT      2K0 407 271 E
SEAT      2K0 407 271 EX
SKODA      1K0 407 271 LF
SKODA      1K0 407 271 PF
SKODA      1K0 407 763 JX
SKODA      2K0 407 271 E
SKODA      2K0 407 271 EX
SKODA      2K3 407 271 B
SKODA      2K3 407 271 BX
SKODA      JZW 407 271 X
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 JK
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 LF
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 PF
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 NX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 RX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 JX
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 E
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 EX
VOLKSWAGEN      2K3 407 271 B
VOLKSWAGEN      2K3 407 271 BX
VOLKSWAGEN      JZW 407 271 X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2555 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.