Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2556 maxgear

Wał napędowy 49-2556 MAXGEAR

49-2556 Wał napędowy MAXGEAR
maxgear 49-2556
Wał napędowy 49-2556
252.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-3521MG

numer części:

49-2556

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Długość [mm] 472
nr EAN 5903364354329

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-2556 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF VII/OCTAVIA III/LEON/A3 LE 2,0TDI 12-

Wał napędowy 49-2556 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Wał napędowy 49-2556 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

5Q0407271BL, 5Q0407761CX, 5Q0407761MX

AUDI

5Q0407271L, 5Q0407271M

SKODA

5Q0407761CX

numery OEM:
AUDI      5Q0407271L
AUDI      5Q0407271M
SKODA      5Q0407761CX
VOLKSWAGEN      5Q0407271BL
VOLKSWAGEN      5Q0407761CX
VOLKSWAGEN      5Q0407761MX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy 49-2556 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.