Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2579 maxgear

PÓŁOŚ DB SPRINTER LE/PR 691MM 49-2579 MAXGEAR

49-2579 PÓŁOŚ DB SPRINTER LE/PR 691MM MAXGEAR
maxgear 49-2579
255.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2579

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]691
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]102,8
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]110

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ DB SPRINTER LE/PR 691MM 49-2579 MAXGEAR

PËúOî DB SPRINTER LE/PR 691MM

PÓŁOŚ DB SPRINTER LE/PR 691MM 49-2579 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE PÓŁOŚ DB SPRINTER LE/PR 691MM 49-2579 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

A9063300001, A9063300201

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A 906 330 00 01
MERCEDES-BENZ      A 906 330 02 01

Zastosowanie PÓŁOŚ DB SPRINTER LE/PR 691MM 49-2579 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.