Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-2584 maxgear

PÓŁOŚ HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM 49-2584 MAXGEAR

49-2584 PÓŁOŚ HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM MAXGEAR
maxgear 49-2584
358.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2584

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]977
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.27
Liczba zębów, pierścień ABS48
Średnica pierścienia ABS [mm]87
Długość 2 [mm]61
Nowa część
Średnica przegubu po stronie koła [mm]88,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]82,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM 49-2584 MAXGEAR

PËúOî HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM

PÓŁOŚ HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM 49-2584 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE PÓŁOŚ HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM 49-2584 producenta MAXGEAR

KIA

49501-2Y900

HYUNDAI

49501-2Y900

numery OEM:
HYUNDAI      49501-2Y900
KIA      49501-2Y900

Zastosowanie PÓŁOŚ HYUNDAI IX35 PR. SPORTAGE 977MM 49-2584 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.