Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Mini MINI CLUBMAN (F54) Cooper (2014.12-???) 136km » 49-2610 maxgear
wybrany samochód: 
Mini Mini Clubman (f54) Cooper (2014.12-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PÓŁOŚ VW 1,2TSI-1,6 CADDY III/GOLF VI/JETTA IV LE. 535MM 49-2610 MAXGEAR

49-2610 PÓŁOŚ VW 1,2TSI-1,6 CADDY III/GOLF VI/JETTA IV LE. 535MM MAXGEAR
maxgear 49-2610
263.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

49-2610

producent:

MAXGEAR

Długość [mm]535
Uzębienie zewnętrzne od strony koła36
Średnica przegubu po stronie koła [mm]93,5
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PÓŁOŚ VW 1,2TSI-1,6 CADDY III/GOLF VI/JETTA IV LE. 535MM 49-2610 MAXGEAR

PËúOî VW 1,2TSI-1,6 CADDY III/GOLF VI/JETTA IV LE. 535MM
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 LA
AUDI      1K0 407 763 CX
AUDI      3C0 407 271 AB
AUDI      3C0 407 451 X
SEAT      3Q0 407 271 AR
SEAT      3Q0 407 761 DX
SKODA      1K0 407 271 LA
SKODA      1K0 407 763 CX
SKODA      3Q0 407 271 AS
SKODA      3Q0 407 271 D
SKODA      3Q0 407 761 DX
SKODA      3Q0 407 761 EX
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 AS
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 DP
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 DS
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 HH
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 LA
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 HV
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 HX
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 NV
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 NX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 AX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 EX
VOLKSWAGEN      1K0 407 763 CX
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 AB
VOLKSWAGEN      3Q0 407 271 AR
VOLKSWAGEN      3Q0 407 761 DX

Zastosowanie PÓŁOŚ VW 1,2TSI-1,6 CADDY III/GOLF VI/JETTA IV LE. 535MM 49-2610 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.