Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Chevrolet LUMINA APV nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 2550 (1992.12-1996.07) 175km » 49-3210 maxgear
wybrany samochód: 
Chevrolet Lumina Apv Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 2550 (1992.12-1996.07) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY) 49-3210 MAXGEAR

49-3210 PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY) MAXGEAR
maxgear 49-3210
PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY) 49-3210
97.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

49-3210

producent:

MAXGEAR

Wymiar gwintuM22 x 1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła26
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]62,4
średnica zewnętrzna [mm]86,9
Materiał osłonyGuma

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY) 49-3210 MAXGEAR

PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY)
numery OEM:
FORD      1875679
FORD      2141500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY) 49-3210 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o PRZEGUB ZEW. FORD 1,5TDCI C-MAX/FOCUS III 27Z/62,4MM/26Z (PRAWY) 49-3210 MAXGEAR:

Piotr, Słubice
2020-04-07
 5/5
Ceny dużo lepsze niż w konkurencyjnych sklepach
Adam, Główczyce
2020-06-25
 5/5
Super
Adam, Główczyce
2020-06-17
 5/5
Towar godny polecenia. Ok
T., Zabłocie
2024-10-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.