Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0250 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0250 MAXGEAR

52-0250 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
27.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0250

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 522
Gwint zewn. 1 [mm] M10x1
Gwint zewn. 2 [mm] M10x1
Wymagana ilość 2
nr EAN 5901619555095

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0250 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. VW T. CADDY 1,2 TSI-2,0 TDI 04- LE/PR

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0250 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0250 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

2K0611775C, 2K0611775D, 2K0611775P, 2K5611775D

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0 611 775 C
VOLKSWAGEN      2K0 611 775 D
VOLKSWAGEN      2K0 611 775 P
VOLKSWAGEN      2K5 611 775 D
zamienniki:
8547140
brak
NK
19037000
brak
CORTECO

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0250 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0250 MAXGEAR:

Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.