Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 52-0690 maxgear

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0690 MAXGEAR

52-0690 Przewód hamulcowy elastyczny MAXGEAR
maxgear 52-0690
32.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Czwartek:6 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

52-0690

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 312
Rozmiar gwintu 1 M10x1
Rodzaj gwintu Gwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2 Banjo

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0690 MAXGEAR

PRZEWËD HAM. ELAST. SKODA T. OCTAVIA 1,0-2,0 12- LE/PR

Przewód hamulcowy elastyczny 52-0690 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Przewód hamulcowy elastyczny 52-0690 producenta MAXGEAR

SEAT

5Q0611775F, 5QM611775C

SKODA

5Q0611775F

numery OEM:
SEAT      5Q0 611 775 F
SEAT      5QM 611 775 C
SKODA      5Q0 611 775 F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 52-0690 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 52-0690 MAXGEAR:

Grzegorz, SZUBIN, ZAMOŚĆ
2022-10-24
 5/5
jak na razie jest okej.
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.