Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego Honda CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE, EF) 1.5 i 16V (ED6) (1988.10-1991.09) 94km » 54-1000 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Civic Iv Hatchback (ec, Ed, Ee, Ef) 1.5 I 16v (ed6) (1988.10-1991.09) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1000 MAXGEAR

54-1000 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

57075MG/ROLKA

numer części:

54-1000

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
średnica zewnętrzna [mm]76
Średnica wewnętrzna [mm]17
Szerokość [mm]22
MateriałTworzywo sztuczne
nr EAN5901619590164

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1000 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. KIA CARNIVAL 2,9TD 99-
numery OEM:
HYUNDAI      0K551-15981B
HYUNDAI      0K55115981B
KIA      0K551-15981A
KIA      0K551-15981B
KIA      0K55115981A
KIA      0K55115981B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1000 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1000 MAXGEAR:

Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.