Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 54-1011 maxgear

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1011 MAXGEAR

54-1011 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

56318MG/ROLKA

numer części:

54-1011

producent:

MAXGEAR

średnica zewnętrzna [mm] 70
Średnica wewnętrzna [mm] 17
Szerokość [mm] 26
Materiał Tworzywo sztuczne
nr EAN 5901619590270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1011 MAXGEAR

ROLKA NAPINACZA PASKA WIELOROWK. VW 1,2 12V 01-

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1011 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1011 producenta MAXGEAR

SEAT

03D903305B, 03D903305F, 03D903305G, 03E903133, 03E903133A, 03E903133B

SKODA

03D903305B, 03D903305F, 03D903305G, 03E903133, 03E903133A, 03E903133B

VOLKSWAGEN

03D903305B, 03D903305F, 03D903305G, 03E903133, 03E903133A, 03E903133B

numery OEM:
SEAT      03D 903 305 B
SEAT      03D 903 305 F
SEAT      03D 903 305 G
SEAT      03D903305B
SEAT      03D903305F
SEAT      03D903305G
SEAT      03E 903 133
SEAT      03E 903 133 A
SEAT      03E 903 133 B
SEAT      03E903133
SEAT      03E903133A
SEAT      03E903133B
SKODA      03D 903 305 B
SKODA      03D 903 305 F
SKODA      03D 903 305 G
SKODA      03D903305B
SKODA      03D903305F
SKODA      03D903305G
SKODA      03E 903 133
SKODA      03E 903 133 A
SKODA      03E 903 133 B
SKODA      03E903133
SKODA      03E903133A
SKODA      03E903133B
VOLKSWAGEN      03D 903 305 B
VOLKSWAGEN      03D 903 305 F
VOLKSWAGEN      03D 903 305 G
VOLKSWAGEN      03D903305B
VOLKSWAGEN      03D903305F
VOLKSWAGEN      03D903305G
VOLKSWAGEN      03E 903 133
VOLKSWAGEN      03E 903 133 A
VOLKSWAGEN      03E 903 133 B
VOLKSWAGEN      03E903133
VOLKSWAGEN      03E903133A
VOLKSWAGEN      03E903133B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1011 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-1011 MAXGEAR:

Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.