Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » 58-0101 maxgear

Korpus przepustnicy 58-0101 MAXGEAR

58-0101 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0101
309.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0101

producent:

MAXGEAR

Wysokość [mm] 81
Napięcie [V] 12
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 0,905
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 5902659791566

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0101 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA VW POLO 1.0/1.4/1.6 91-

Korpus przepustnicy 58-0101 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Korpus przepustnicy 58-0101 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

030133064D, 030133064DS1, 030133073D, 030133073DS1

SEAT

030133064D, 030133064DS1, 030133073D, 030133073DS1

SKODA

030133064D, 030133064DS1, 030133073D, 030133073DS1

numery OEM:
SEAT      030 133 064 D
SEAT      030 133 064 D S1
SEAT      030 133 073 D
SEAT      030 133 073 D S1
SKODA      030 133 064 D
SKODA      030 133 064 D S1
SKODA      030 133 073 D
SKODA      030 133 073 D S1
VOLKSWAGEN      030 133 064 D
VOLKSWAGEN      030 133 064 D S1
VOLKSWAGEN      030 133 073 D
VOLKSWAGEN      030 133 073 D S1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0101 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.