Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Ford ESCORT VI Turnier (GAL, ANL) 1.3 (1995.01-1999.01) 60km » 58-0121 maxgear
wybrany samochód: 
Ford Escort Vi Turnier (gal, Anl) 1.3 (1995.01-1999.01) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy 58-0121 MAXGEAR

58-0121 Korpus przepustnicy MAXGEAR
maxgear 58-0121
374.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

58-0121

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Ilość połączeń4
Ciężar [kg]0,656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy 58-0121 MAXGEAR

PRZEPUSTNICA VW POLO 1.4TDI 05-
numery OEM:
AUDI      045 128 063 G
AUDI      45 128 063 G
SEAT      045 128 063 G
SEAT      45 128 063 G
SKODA      045 128 063 G
SKODA      45 128 063 G
VOLKSWAGEN      045 128 063 D
VOLKSWAGEN      045 128 063 G
VOLKSWAGEN      45 128 063 D
VOLKSWAGEN      45 128 063 G
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy 58-0121 MAXGEAR w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.