Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 4 |
Długość [mm] | 480 |
nr EAN | 5901619593301 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0067 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
06A906262, 06A906262AR
06A906262, 06A906262AR
AUDI | 06A 906 262 | |
AUDI | 06A 906 262 AR | |
SEAT | 06A 906 262 | |
SEAT | 06A 906 262 AR | |
SKODA | 06A 906 262 | |
SKODA | 06A 906 262 AR | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 AR | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 | |
LAMBORGHINI | 06A 906 262 AR | |
BENTLEY | 06A 906 262 | |
BENTLEY | 06A 906 262 AR |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0067 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0067 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.