Liczba przewodów | 4 |
Długość całkowita [mm] | 750 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 59-0152 MAXGEAR
AUDI | 06A 906 262 CL | |
AUDI | 06F 906 262 AE | |
AUDI | 06F 906 262 P | |
AUDI | 06H 906 262 A | |
AUDI | 06J 906 262 K | |
AUDI | 06J 906 262 N | |
AUDI | 07P 906 265 B | |
AUDI | 1K0 998 262 T | |
PORSCHE | 03H 906 262 F | |
PORSCHE | 03H 906 262 R | |
PORSCHE | 06E906262D | |
PORSCHE | 958 606 136 00 | |
PORSCHE | 958 606 136 10 | |
PORSCHE | 958 606 174 00 | |
PORSCHE | 958906262AB | |
PORSCHE | 958906262J | |
SEAT | 06F 906 262 P | |
SEAT | 06J 906 262 K | |
SEAT | 1K0 998 262 T | |
SKODA | 03C 906 262 BK | |
SKODA | 06J 906 262 K | |
SKODA | 1K0 998 262 T | |
VOLKSWAGEN | 030 906 262 S | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 BK | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 BM | |
VOLKSWAGEN | 03C 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 F | |
VOLKSWAGEN | 03H 906 262 R | |
VOLKSWAGEN | 06A 906 262 CL | |
VOLKSWAGEN | 06E 906 262 D | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 AE | |
VOLKSWAGEN | 06F 906 262 P | |
VOLKSWAGEN | 06H 906 262 A | |
VOLKSWAGEN | 06H 906 262 E | |
VOLKSWAGEN | 06H 906 262 G | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 AF | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 K | |
VOLKSWAGEN | 06J 906 262 N | |
VOLKSWAGEN | 07K 906 262 | |
VOLKSWAGEN | 07P 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 1K0 998 262 T | |
VOLKSWAGEN | 33D 906 262 B | |
VOLKSWAGEN | 33D 906 262 D | |
PIAGGIO | 896110 |
Zastosowanie Sonda lambda 59-0152 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda 59-0152 MAXGEAR:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.