Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0517 maxgear

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0517 MAXGEAR

69-0517 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MAXGEAR
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-301109

numer części:

69-0517

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Długość [mm] 157
Średnica [mm] 20,5
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
nr EAN 5901619507650

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0517 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. VW A8/PHAETON

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0517 ma zastosowanie do modeli samochodów

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0517 producenta MAXGEAR

BENTLEY

4E0419811D, 4E0419811E

VOLKSWAGEN

4E0419811B, 4E0419811C, 4E0419811D, 4E0419811E

AUDI

4E0419811B, 4E0419811C, 4E0419811D, 4E0419811E

numery OEM:
AUDI      4E0 419 811 B
AUDI      4E0 419 811 C
AUDI      4E0 419 811 D
AUDI      4E0 419 811 E
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 B
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 C
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 D
VOLKSWAGEN      4E0 419 811 E
BENTLEY      4E0 419 811 D
BENTLEY      4E0 419 811 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0517 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 69-0517 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.