Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Lancia THESIS (841_) 2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) (2003.05-2009.07) 175km » 70-0207 maxgear
wybrany samochód: 
Lancia Thesis (841_) 2.4 Jtd (841.axe1b0, 841.axh110) (2003.05-2009.07) 175km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SIMER. PÓŁOSI MAZDA 70-0207 MAXGEAR

70-0207 SIMER. PÓŁOSI MAZDA MAXGEAR
maxgear 70-0207
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

70-0207

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm]9
Średnica wewnętrzna [mm]35
średnica zewnętrzna [mm]56,0

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SIMER. PÓŁOSI MAZDA 70-0207 MAXGEAR

SIMER. PÓŁOSI MAZDA
numery OEM:
CHRYSLER      MB393139
CHRYSLER      MB393932
CHRYSLER      MD707184
FORD      F003-27238-B
HONDA      91202-PCZ-003
MAZDA      F001-27-238
MAZDA      F003-27-238
MAZDA      F003-27-238A
MAZDA      F003-27-238B
MAZDA      F003-27-238C
MAZDA      MA02-27-238
MAZDA      MA02-27-238A
MITSUBISHI      MB393139
MITSUBISHI      MB393932
MITSUBISHI      MD706433
MITSUBISHI      MD707184
HYUNDAI      43119-21010
HYUNDAI      43119-28003
HYUNDAI      43119-28010
HYUNDAI      43119-28020
HYUNDAI      43119-28060
HYUNDAI      43119-37010
HYUNDAI      4311921000
HYUNDAI      4311928050
HYUNDAI      4311937000
HYUNDAI      4555634010
HYUNDAI      4561121700
HYUNDAI      53351-M2000
HYUNDAI      MD707184

Zastosowanie SIMER. PÓŁOSI MAZDA 70-0207 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.