Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Chrysler SEBRING (JS) 2.0 CRD (2007.07-2010.12) 140km » 72-0460 maxgear
wybrany samochód: 
Chrysler Sebring (js) 2.0 Crd (2007.07-2010.12) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-0460 MAXGEAR

72-0460 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0460
Sworzeń wahacza 72-0460
72-0460
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-408002

numer części:

72-0460

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Średnica otworu flanszy [mm]10
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
nr EAN5907558519099

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0460 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA RENAULT P. CLIO/MEGANE/KANGOO LE/PR
numery OEM:
NISSAN      54501-00Q0G
NISSAN      54501-00Q0L
NISSAN      54501-00QAH
RENAULT      7701462182
RENAULT      7701468411
RENAULT      7701468883
RENAULT      7701472038
DACIA      6001547918

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0460 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.