Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-0481 maxgear

Sworzeń wahacza 72-0481 MAXGEAR

72-0481 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0481
Sworzeń wahacza 72-0481
24.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401005

numer części:

72-0481

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z lewej
Grubość [mm] 19
Średnica otworu flanszy [mm] 8,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
parzyste numery artykułów 10041 04
nr EAN 5907558518184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0481 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. A80 LE 19MM (ZE WSPOM.)

Sworzeń wahacza 72-0481 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Sworzeń wahacza 72-0481 producenta MAXGEAR

AUDI

893407365, 893407365F

numery OEM:
AUDI      893 407 365
AUDI      893 407 365 F
SEAT      893 407 365
SKODA      893 407 365
VOLKSWAGEN      893 407 365

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0481 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.