Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Daihatsu YRV (M2) 1.3 GTti (M201) (2002.07-???) 129km » 72-1257 maxgear
wybrany samochód: 
Daihatsu Yrv (m2) 1.3 Gtti (m201) (2002.07-???) 129km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 72-1257 MAXGEAR

818.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-1257

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF
Długość całkowita [mm]625
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej68
Rozmiar gwintu wejścieM14
Wymiar gwintu wyjścieM16
Ciężar netto [kg]5,9
Wyposażenie pojazdudla pojazdów bez ogranicznika prędk. maks.
nr EAN5907558533262

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 72-1257 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. VW GOLF 4
numery OEM:
AUDI      1J1422062E
SEAT      1J1422061SX
SEAT      1J1422062D
SEAT      1J1422062E
SKODA      1J1422061SX
SKODA      1J1422062D
SKODA      1J1422062E
SKODA      1J1422063M
VOLKSWAGEN      1J0422060K
VOLKSWAGEN      1J1422055AA
VOLKSWAGEN      1J1422055H
VOLKSWAGEN      1J1422055S
VOLKSWAGEN      1J1422060JX
VOLKSWAGEN      1J1422061B
VOLKSWAGEN      1J1422061F
VOLKSWAGEN      1J1422061S
VOLKSWAGEN      1J1422061SX
VOLKSWAGEN      1J1422062D
VOLKSWAGEN      1J1422062E
VOLKSWAGEN      1J1422063M
VOLKSWAGEN      1J1422105DE
VOLKSWAGEN      1J1422327
VOLKSWAGEN      43790500B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 72-1257 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.