Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Hyundai ACCENT IV sedan (RB) 1.6 CRDI (2011.04-???) 136km » 72-2198 maxgear
wybrany samochód: 
Hyundai Accent Iv Sedan (rb) 1.6 Crdi (2011.04-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-2198 MAXGEAR

72-2198 Sworzeń wahacza MAXGEAR
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-502028

numer części:

72-2198

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Długość [mm]54,90
średnica zewnętrzna [mm]47,20
Średnica wewnętrzna [mm]14,10
nr EAN5901619501108

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2198 MAXGEAR

TULEJA PIASTY BMW T. E87/90
numery OEM:
BMW      33 32 6 786 981
BMW      33 32 6 792 553
BMW      6 786 981
BMW      6 792 553
BRILLIANCE      33 32 6 786 981
BRILLIANCE      33 32 6 792 553
BRILLIANCE      6 786 981
BRILLIANCE      6 792 553
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2198 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.