Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-2356 maxgear

Sworzeń wahacza 72-2356 MAXGEAR

72-2356 Sworzeń wahacza MAXGEAR
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401040

numer części:

72-2356

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 29999 02
nr EAN 5901619509067

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2356 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. PASSAT 05- LE

Sworzeń wahacza 72-2356 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Sworzeń wahacza 72-2356 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

35D407365, 3C0407365A, 3C0407365B

SEAT

3C0407365A, 3C0407365B

AUDI

3C0407365A, 3C0407365B, 5QD407365

SKODA

3C0407365B

numery OEM:
AUDI      3C0 407 365 A
AUDI      3C0 407 365 B
AUDI      5QD 407 365
SEAT      3C0 407 365 A
SEAT      3C0 407 365 B
SKODA      3C0 407 365 B
VOLKSWAGEN      35D 407 365
VOLKSWAGEN      3C0 407 365 A
VOLKSWAGEN      3C0 407 365 B
FAW-VW      35D 407 365
FAW-VW      3C0 407 365 A
FAW-VW      3C0 407 365 B
SVW      5QD 407 365 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2356 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.