Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Toyota HIACE IV Furgon (__H1_, __H2_) 2.5 D-4D 4WD (KLH18, KLH28) (2001.08-2004.08) 88km » 72-2357 maxgear
wybrany samochód: 
Toyota Hiace Iv Furgon (__h1_, __h2_) 2.5 D-4d 4wd (klh18, Klh28) (2001.08-2004.08) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-2357 MAXGEAR

72-2357 Sworzeń wahacza MAXGEAR
34.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401041

numer części:

72-2357

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyz prawej
parzyste numery artykułów29998 02
nr EAN5901619509074

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2357 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. PASSAT 05- PR
numery OEM:
AUDI      3C0 407 366 A
AUDI      3C0 407 366 B
AUDI      5QD 407 366
SEAT      3C0 407 366 A
SEAT      3C0 407 366 B
SKODA      3C0 407 366 B
VOLKSWAGEN      35D 407 366
VOLKSWAGEN      3C0 407 366 A
VOLKSWAGEN      3C0 407 366 B
FAW-VW      35D 407 366
FAW-VW      3C0 407 366 A
FAW-VW      3C0 407 366 B
SVW      5QD 407 366 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2357 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.