Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Seat LEON SC (5F5) 2.0 TDI (2013.02-???) 150km » 72-2358 maxgear
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 2.0 Tdi (2013.02-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-2358 MAXGEAR

72-2358 Sworzeń wahacza MAXGEAR
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-414008

numer części:

72-2358

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Gwint zewn. [mm]M12 x 1,25
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowygóra
Ciężar [kg]0,27
nr EAN5901619509081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2358 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA MAZDA P. 6 02- LE/PR
numery OEM:
MAZDA      GG3P-34-200
MAZDA      GG3P-34-200B
MAZDA      GG3P-34-250A
MAZDA      GG3P-34-250B
MAZDA      GJ6A-34-200B
MAZDA      GJ6A-34-250B
MAZDA      GP9A-34-200
MAZDA      GP9A-34-250A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2358 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.