
| parzyste numery artykułów | V10-5126 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 2,551 |
| Szerokość opakowania [cm] | 13,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 42,8 |
| nr EAN | 5901619510964 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń zwrotnicy, zawieszenie koła 72-2387 MAXGEAR
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
6Q0199294D, 6Q0199294J
6Q0199294D, 6Q0199294J
| SEAT | 6Q0 199 294 D | |
| SEAT | 6Q0 199 294 J | |
| SKODA | 6Q0 199 294 D | |
| SKODA | 6Q0 199 294 J | |
| VAG | 6Q0 199 294 D | |
| VAG | 6Q0 199 294 J | |
| VAG | 6Q0199294J |
Zastosowanie Sworzeń zwrotnicy, zawieszenie koła 72-2387 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.