Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mitsubishi L 300 III Platforma / podwozie (P1_T ) 2.0 (P13T) (1994.07-2000.04) 116km » 72-2780 maxgear
wybrany samochód: 
Mitsubishi L 300 Iii Platforma / Podwozie (p1_t ) 2.0 (p13t) (1994.07-2000.04) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-2780 MAXGEAR

72-2780 Sworzeń wahacza MAXGEAR
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-415013

numer części:

72-2780

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyoś przednia, z prawej
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
Wymiar gwintuM14x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
nr EAN5901619562758

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-2780 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA NISSAN P. PRIMERA 03- LE/PR
numery OEM:
NISSAN      40160-2Y000
NISSAN      54401-AV60A
NISSAN      54500-AV600
NISSAN      54500-AV605
NISSAN      54500-AV60A
NISSAN      54501-AV600
NISSAN      54501-AV605
NISSAN      54501-AV60A
NISSAN      54501-AV60C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-2780 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.