Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Citroën C5 II (RC_) 2.2 HDi (2006.05-???) 163km » 72-2899 maxgear
wybrany samochód: 
Citroën C5 Ii (rc_) 2.2 Hdi (2006.05-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 72-2899 MAXGEAR

746.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

72-2899

numer części:

72-2899

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
dla producentów przekładni kierowniczychZF/TRW
Długość całkowita [mm]990
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej50
Ilość obrotów koła kierownicy3,4
Rozmiar gwintu wejścieM14
Wymiar gwintu wyjścieM16
Ciężar netto [kg]6,5
nr EAN5901619568484

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 72-2899 MAXGEAR

PRZEKĂşADNIA KIER. BMW E46 98-01
numery OEM:
BMW      32131094926
BMW      32131094927
BMW      32131095165
BMW      32131096283
BMW      32131096906
BMW      32131096907
BMW      32131097315
BMW      32131097316
BMW      32136750200
BMW      32136753434
BMW      32136753438
BMW      32136753807
BMW      32136753853
BMW      32136755065
BMW      32136757651
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 72-2899 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.