
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z obu stron |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | wewnątrz |
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego |
| nr EAN | 5902659713858 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-3014 MAXGEAR
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
4F0407183A, 4F0407183B, 4F0407183C, 4F0407183E
| AUDI | 4F0 407 183 A | |
| AUDI | 4F0 407 183 B | |
| AUDI | 4F0 407 183 C | |
| AUDI | 4F0 407 183 E | |
| SEAT | 4F0 407 183 B | |
| SEAT | 4F0 407 183 E | |
| FAW-AUDI | 4F0 407 183 A | |
| FAW-AUDI | 4F0 407 183 C |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-3014 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.