Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-3123 maxgear

Sworzeń wahacza 72-3123 MAXGEAR

72-3123 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-3123
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-408023

numer części:

72-3123

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Rozmiar gwintu 1 M16x1,5
Rozmiar gwintu 2 M45x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
nr EAN 5902659726858

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-3123 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA RENAULT P. MASTER 10- LE/PR DOLNEGO

Sworzeń wahacza 72-3123 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

Numery OE Sworzeń wahacza 72-3123 producenta MAXGEAR

OPEL

4419219, 4701627, 93197233, 95519341

RENAULT

401611363R, 401613416R, 8200688877

numery OEM:
OPEL      44 19 219
OPEL      47 01 627
OPEL      93197233
OPEL      95519341
RENAULT      40 16 113 63R
RENAULT      40 16 134 16R
RENAULT      82 00 688 877
VAUXHALL      44 19 219
VAUXHALL      47 01 627
VAUXHALL      93197233
VAUXHALL      95519341
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-3123 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.