Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-3152 maxgear

Sworzeń wahacza 72-3152 MAXGEAR

72-3152 Sworzeń wahacza MAXGEAR
36.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-423002

numer części:

72-3152

producent:

MAXGEAR

Wymiar stożka [mm] 14,8
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,45
nr EAN 5902659733702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-3152 MAXGEAR

SWORZEŃ WAHACZA CHRYSLER P. PT CRUISER 00- LE/PR
numery OEM:
CHRYSLER      0004656010
CHRYSLER      04656010
CHRYSLER      04656010AB
CHRYSLER      04656010AC
CHRYSLER      04656010AD
CHRYSLER      04656010AE
CHRYSLER      0K04656010
CHRYSLER      4656010
CHRYSLER      4656010AB
CHRYSLER      4656010AC
CHRYSLER      4656010AD
CHRYSLER      4656010AE
CHRYSLER      K04656010
CHRYSLER      K04656010AB
CHRYSLER      K04656010AC
CHRYSLER      K04656010AD
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-3152 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.