
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Wysokość [mm] | 80 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 75 |
| Wersja wzmocniona | |
| nr EAN | 5902659734600 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja łożyska, wahacz poprzeczny 72-3237 MAXGEAR
| AUDI | 4E0 407 183 A | |
| AUDI | 4E0 407 183 B | |
| AUDI | 4E0 407 183 H | |
| AUDI | 4G0 407 183 | |
| AUDI | 4G0 407 183 A | |
| AUDI | 4G0 407 183 B | |
| AUDI | 4H0 407 183 | |
| AUDI | 4H0 407 183 B | |
| AUDI | 4H0 407 183 C | |
| VOLKSWAGEN | 4E0 407 183 A | |
| VOLKSWAGEN | 4E0 407 183 B | |
| VOLKSWAGEN | 4E0 407 183 H | |
| FAW-AUDI | 4G0 407 183 B | |
| SVW | 4G0 407 183 C |
Zastosowanie Tuleja łożyska, wahacz poprzeczny 72-3237 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.