Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-3497 maxgear

Sworzeń wahacza 72-3497 MAXGEAR

72-3497 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-3497
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:2 szt.
:10 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401046

numer części:

72-3497

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M14x1,5
średnica zewnętrzna [mm] 42
Wysokość [mm] 109
Wymiar stożka [mm] 17,2
nr EAN 5902659797148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-3497 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. A4/A5 07- /A6/A7 10-

Sworzeń wahacza 72-3497 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Sworzeń wahacza 72-3497 producenta MAXGEAR

AUDI

4G0407689A, 4G0407689C, 8W0407689A, 8W0407689B

PORSCHE

4G0407689A, 4G0407689C

numery OEM:
AUDI      4G0 407 689 A
AUDI      4G0 407 689 C
AUDI      8W0 407 689 A
AUDI      8W0 407 689 B
PORSCHE      4G0 407 689 A
PORSCHE      4G0 407 689 C
FAW-AUDI      4G0 407 689 A
FAW-AUDI      8W0 407 689 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-3497 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.