Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Fiat STILO VAN (192_) 1.9 JTD (192DXG1B) (2003.09-2005.08) 126km » 724778 maxgear
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Van (192_) 1.9 Jtd (192dxg1b) (2003.09-2005.08) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

PRZEKŁADNIA KIER. BMW 5 F10 F11 2.0/2.0D XDRIVE 11- /OE REGENEROWANE 724778 MAXGEAR

3,781.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

724778

producent:

MAXGEAR

Tryb pracyelektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z elektrycznym wspomaganiem ukł. kierowniczego
Układ kierowniczyz drążkiem kierowniczym poprzecznym
Układ kierowniczybez końcówek drążka kierowniczego poprzecznego

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. BMW 5 F10 F11 2.0/2.0D XDRIVE 11- /OE REGENEROWANE 724778 MAXGEAR

Koszt kaucji: 1,476.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKĂşADNIA KIER. BMW 5 F10 F11 2.0/2.0D XDRIVE 11- /OE REGENEROWANE
numery OEM:
BMW      32 10 6 852 322
BMW      32 10 6 854 651
BMW      32 10 6 858 147
BMW      32 10 6 860 180
BMW      32 10 6 864 850
BMW      32 10 6 865 441
BMW      32 10 6 867 965
BMW      32 10 6 868 353
BMW      32 10 6 869 214
BMW      32 10 6 870 791
BMW      32 10 6 883 545
BMW      32 10 6 883 550
BMW      6 852 322
BMW      6 854 651
BMW      6 858 147
BMW      6 860 180
BMW      6 864 850
BMW      6 865 441
BMW      6 867 965
BMW      6 868 353
BMW      6 869 214
BMW      6 870 791
BMW      6 883 545
BMW      6 883 550

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. BMW 5 F10 F11 2.0/2.0D XDRIVE 11- /OE REGENEROWANE 724778 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.