Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 724786 maxgear

PRZEKŁADNIA KIER. CITROEN C2/C3 03- /OE REGENEROWANE 724786 MAXGEAR

1,027.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek
4 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

724786

producent:

MAXGEAR

Tryb pracyelektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Liczba obrotów koła kierownicy2,8

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie PRZEKŁADNIA KIER. CITROEN C2/C3 03- /OE REGENEROWANE 724786 MAXGEAR

Koszt kaucji: 861.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

PRZEKŁADNIA KIER. CITROEN C2/C3 03- /OE REGENEROWANE
numery OEM:
CITROËN      4000HY
CITROËN      4000TP
CITROËN      4000VP
CITROËN      4000WC
CITROËN      68200000048
CITROËN      6820000159A
CITROËN      9638623480
PEUGEOT      4000HY
PEUGEOT      4000TP
PEUGEOT      4000VP
PEUGEOT      4000WC
PEUGEOT      8638623480
zamienniki:
52437
brak
SPIDAN
JRP909
brak
TRW
26G35255
brak
CARDONE
SEL003
brak
GENERAL RICAMBI
SEL003R
brak
GENERAL RICAMBI

Zastosowanie PRZEKŁADNIA KIER. CITROEN C2/C3 03- /OE REGENEROWANE 724786 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.