Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Mazda E Autobus (SR1) E2000 (1984.11-1994.05) 86km » 72-4816 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda E Autobus (sr1) E2000 (1984.11-1994.05) 86km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 72-4816 MAXGEAR

72-4816 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-4816
Sworzeń wahacza 72-4816
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-404023

numer części:

72-4816

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj wahaczadla wahacza poprzecznego
Wymiar stożka [mm]20
Rodzaj gwintuz gwintem zewnętrznym
Wymiar gwintuM16x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
nr EAN5903766313825

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-4816 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA IVECO P. DAILY 00- LE/PR GËRNY 16MM
numery OEM:
IVECO      42551296
IVECO      42551297
IVECO      500379801
IVECO      500379802
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-4816 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.