Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Porsche PANAMERA (971) 2.9 4S (97ADB1, 97BDB1, 97ADN1) (2016.05-???) 440km » 72-4827 maxgear
wybrany samochód: 
Porsche Panamera (971) 2.9 4s (97adb1, 97bdb1, 97adn1) (2016.05-???) 440km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SWORZEŃ WAHACZA FORD P. KUGA 08- LE 72-4827 MAXGEAR

72-4827 SWORZEŃ WAHACZA FORD P. KUGA 08- LE MAXGEAR
maxgear 72-4827
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-4827

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
sparowany numer artykułu72-4828

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SWORZEŃ WAHACZA FORD P. KUGA 08- LE 72-4827 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA FORD P. KUGA 08- LE
numery OEM:
FORD      1 502 087
FORD      1 723 324
FORD      1 781 660
FORD      1 793 237
FORD      8V41-3A424-AB
FORD      8V41-3A424-AC
FORD      CV61-3A424-AAB
FORD      CV61-3A424-AAC

Zastosowanie SWORZEŃ WAHACZA FORD P. KUGA 08- LE 72-4827 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.