Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 72-5119 maxgear

TULEJA PRZEKŁ. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT 72-5119 MAXGEAR

72-5119 TULEJA PRZEKŁ. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT MAXGEAR
maxgear 72-5119
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

72-5119

producent:

MAXGEAR

MateriałGuma / metal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA PRZEKŁ. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT 72-5119 MAXGEAR

TULEJA PRZEKĂş. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT

TULEJA PRZEKŁ. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT 72-5119 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE TULEJA PRZEKŁ. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT 72-5119 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

A1644600029

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A1644600029

Zastosowanie TULEJA PRZEKŁ. KIER. DB GL-CLASS 164 06-12 1SZT 72-5119 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.