Strona zabudowy | Oś przednia, na dole |
Strona zabudowy | z tyłu |
Dodatkowe informacje o produkcie TULEJA WAH. LEXUS P. ES2/350/300H 12- 72-6649 MAXGEAR
TOYOTA | 48068-08020 | |
TOYOTA | 48068-08021 | |
TOYOTA | 48068-08040 | |
TOYOTA | 48068-0E030 | |
TOYOTA | 48068-0T010 | |
TOYOTA | 48068-0T011 | |
TOYOTA | 48068-33080 | |
TOYOTA | 48068-48040 | |
TOYOTA | 48068-48041 | |
TOYOTA | 48068-48050 | |
TOYOTA | 48068-48051 | |
TOYOTA | 48068-48070 | |
TOYOTA | 48069-08020 | |
TOYOTA | 48069-08021 | |
TOYOTA | 48069-08040 | |
TOYOTA | 48069-0E030 | |
TOYOTA | 48069-0T010 | |
TOYOTA | 48069-0T011 | |
TOYOTA | 48069-33080 | |
TOYOTA | 48069-48040 | |
TOYOTA | 48069-48041 | |
TOYOTA | 48069-48050 | |
TOYOTA | 48069-48051 | |
TOYOTA | 48069-48070 | |
TOYOTA | 48655-08030 |
Zastosowanie TULEJA WAH. LEXUS P. ES2/350/300H 12- 72-6649 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.