Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 76-0053 maxgear

Łożyskowanie 76-0053 MAXGEAR

76-0053 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 76-0053
Łożyskowanie 76-0053
62.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

MGF4002

numer części:

76-0053

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z lewej
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 0,86
nr EAN 5901619512876

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 76-0053 MAXGEAR

PODUSZKA SKRZ. BIEG. FORD FOCUS

Łożyskowanie 76-0053 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Łożyskowanie 76-0053 producenta MAXGEAR

FORD

1061125, 1061131, 1066070, 1092270, 1092271, 1092954, 1126212, 1133019, 1133020

numery OEM:
FORD      1 061 125
FORD      1 061 131
FORD      1 066 070
FORD      1 092 270
FORD      1 092 271
FORD      1 092 954
FORD      1 126 212
FORD      1 133 019
FORD      1 133 020
FORD USA      98AB7M121AJ
FORD USA      98AB7M121AK
FORD USA      98AB7M121CG
FORD USA      98AB7M121CH
FORD USA      98AB7M121NB
FORD USA      98AB7M121PB

Zastosowanie Łożyskowanie 76-0053 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 76-0053 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.