Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 76-0110 maxgear

Łożyskowanie 76-0110 MAXGEAR

76-0110 Łożyskowanie MAXGEAR
maxgear 76-0110
Łożyskowanie 76-0110
14.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.
Wtorek:10 szt.

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

104291CN5

numer części:

76-0110

dostawca:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Wymagana ilość 2
nr EAN 5907558565485

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie 76-0110 MAXGEAR

PODUSZKA SIL. VW BELKI A80/

Łożyskowanie 76-0110 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Łożyskowanie 76-0110 producenta MAXGEAR

AUDI

811199419C, 893199419

VOLKSWAGEN

811199419B, 893199419

numery OEM:
AUDI      811 199 419 C
AUDI      893 199 419
VOLKSWAGEN      811 199 419 B
VOLKSWAGEN      893 199 419

Zastosowanie Łożyskowanie 76-0110 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Łożyskowanie 76-0110 MAXGEAR:

Sławomir, Marki
2020-03-17
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
Radosław, TORUŃ
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Artur, Warszawa
2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.