Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC124037 maxgear

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora AC124037 MAXGEAR

AC124037 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora MAXGEAR
45.01 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC124037

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta DELPHI
Napięcie robocze [V] 12
Kształt owalny
nr EAN 5901619527474

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora AC124037 MAXGEAR

CEWKA SPRZ╩GúA KOMPRESORA KLIMATYZACJI /92X60X26,5X45 / DELPHI / CVC OPEL ASTRA G BENZYNA

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora AC124037 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora AC124037 producenta MAXGEAR

OPEL

1618329, 1854272, 9118281, 93181006

numery OEM:
OPEL      1618329
OPEL      1854272
OPEL      9118281
OPEL      93181006
VAUXHALL      1618329
VAUXHALL      1854272
VAUXHALL      9118281
VAUXHALL      93181006
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne kompresora AC124037 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.