Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130011 maxgear

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130011 MAXGEAR

AC130011 Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja MAXGEAR
132.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

AC130011

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE DENSO
Napięcie robocze [V] 12
Liczba rowków 4
Ø koła pasowego [mm] 110
nr EAN 5903766318561

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130011 MAXGEAR

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI DENSO 6SEU12C 4PK/110MM 12V AUDI A4/A6 2.5TDI 97-05
numery OEM:
AUDI      4B0260805G
AUDI      4B0260805K
AUDI      4B0260805M
AUDI      8E0206805D
AUDI      8E0260805
AUDI      8E0260805AB
AUDI      8E0260805AH
AUDI      8E0260805D
AUDI      8E0260805M
AUDI      8E0260805N
AUDI      8E0260805T
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130011 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.