Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130018 maxgear

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130018 MAXGEAR

135.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130018

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producenta GENUINE SANDEN
Napięcie robocze [V] 12
Liczba rowków 6
Ø koła pasowego [mm] 126
nr EAN 5903766318639

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130018 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI SANDEN SD7V16 6PK/126MM 12V VW T4 90-

Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130018 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130018 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

2D0820805, 701820805Q, 701820805R, 7D0820805C, 7D0820805G, 7D0820805H, 7D0820805K

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2D0820805
VOLKSWAGEN      701820805Q
VOLKSWAGEN      701820805R
VOLKSWAGEN      7D0820805C
VOLKSWAGEN      7D0820805G
VOLKSWAGEN      7D0820805H
VOLKSWAGEN      7D0820805K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne, klimatyzacja AC130018 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.