Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130026 maxgear

Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki, TARCZA SPRZĘGŁA KOMPRESORA KLIM. CV AC130026 MAXGEAR

AC130026 Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki, TARCZA SPRZĘGŁA KOMPRESORA KLIM. CV MAXGEAR
maxgear AC130026
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130026

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki, TARCZA SPRZĘGŁA KOMPRESORA KLIM. CV AC130026 MAXGEAR

TARCZA SPRZ╩GúA KOMPRESORA KLIMATYZACJI CVC/ CSE613C OPEL/ BMW/ VAG
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tarcza zabieraka, sprzęgło magnetyczne sprężarki, TARCZA SPRZĘGŁA KOMPRESORA KLIM. CV AC130026 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.