Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130043 maxgear

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI FORD AC130043 MAXGEAR

AC130043 SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI FORD MAXGEAR
maxgear AC130043
148.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130043

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producentaGENUINE SANDEN
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarkiPXC
Liczba rowków6
Wysokość łożyska wyciskowego [mm]20

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI FORD AC130043 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI FORD
numery OEM:
JAGUAR      9X2319D629DA
JAGUAR      9X2319D629DB
JAGUAR      C2D38106
JAGUAR      C2Z13666
JAGUAR      C2Z4345
JAGUAR      CX2319D629EA
JAGUAR      CX2319D629EB
JAGUAR      LR013934
JAGUAR      LR019133
JAGUAR      LR058017
FORD USA      1684906
FORD USA      1722070
FORD USA      1747949
FORD USA      1901474
FORD USA      1928558
FORD USA      31291251
FORD USA      31291929
FORD USA      36000962
FORD USA      36001128
FORD USA      7AM5N19D629AB
FORD USA      8V6N19D629AA
FORD USA      AM5N19D629AA
FORD USA      AM5N19D629AB
FORD USA      CV6119D629EA
FORD USA      P31291929

Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI FORD AC130043 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.