Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC130208 maxgear

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 MAXGEAR

AC130208 SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT MAXGEAR
maxgear AC130208

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC130208

producent:

MAXGEAR

Ograniczenia producentaGENUINE SANDEN
Ø koła pasowego [mm]110
ID sprężarkiSD7V16
Liczba rowków4
Wysokość łożyska wyciskowego [mm]20

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 MAXGEAR

SPRZ╩GúO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT

SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 ma zastosowanie do modeli samochodów

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 producenta MAXGEAR

FIAT

504005418, 504384357, 6453SV, 6453SW, 71721759, 71724259

numery OEM:
FIAT      504005418
FIAT      504384357
FIAT      6453SV
FIAT      6453SW
FIAT      71721759
FIAT      71724259
PEUGEOT      6453SV
PEUGEOT      6453SW

Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPRESORA KLIMATYZACJI PEUGEOT AC130208 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.