Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC324655 maxgear

Kompresor, klimatyzacja AC324655 MAXGEAR

AC324655 Kompresor, klimatyzacja MAXGEAR
maxgear AC324655
Kompresor, klimatyzacja AC324655
809.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC324655

producent:

MAXGEAR

Nowa część 
Ograniczenia producenta VALEO
ID kompresora DKS
Czynnik chłodniczy R 134a
Napięcie [V] 12
Pojemność [ml] 120
Ø koła pasowego [mm] 115
Ilość żeber 7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z olejem kompresorowym PAG
Olej do sprężarki PAG 46
Ciężar [kg] 6,78
nr EAN 5903364315535

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja AC324655 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI RENAULT KOLEOS 2,0DCI 08-

Kompresor, klimatyzacja AC324655 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

Numery OE Kompresor, klimatyzacja AC324655 producenta MAXGEAR

RENAULT

926007877R, 92600JY02A

numery OEM:
RENAULT      926007877R
RENAULT      92600JY02A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja AC324655 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.