Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » AC330014 maxgear

KOMPRESOR KLIMATYZACJI DB A160 04- AC330014 MAXGEAR

738.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AC330014

producent:

MAXGEAR

Napięcie [V]12
JakośćOE-EQUIVALENT
Ograniczenia producentaDENSO-EQUIVALENT
Ø koła pasowego [mm]100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z olejem do sprężarki PAG
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2z pierścieniem uszczelniającym
Kształt obudowy wtyczkiowalny
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]15,3
Ilość oleju [ml]170
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEU16C
Liczba rowków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOMPRESOR KLIMATYZACJI DB A160 04- AC330014 MAXGEAR

KOMPRESOR KLIMATYZACJI DB A160 04-

KOMPRESOR KLIMATYZACJI DB A160 04- AC330014 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE KOMPRESOR KLIMATYZACJI DB A160 04- AC330014 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0002301411, 0012303611, 0012309111, 0022301411, 0022304811, A0002301411, A0012303611, A0012309111, A0022301411, A0022304811

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002301411
MERCEDES-BENZ      0012303611
MERCEDES-BENZ      0012309111
MERCEDES-BENZ      0022301411
MERCEDES-BENZ      0022304811
MERCEDES-BENZ      A0002301411
MERCEDES-BENZ      A0012303611
MERCEDES-BENZ      A0012309111
MERCEDES-BENZ      A0022301411
MERCEDES-BENZ      A0022304811

Zastosowanie KOMPRESOR KLIMATYZACJI DB A160 04- AC330014 MAXGEAR w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.